Piagam Pelanggan
  • Proses pendaftaran pelajar baru disempurnakan dalam tempoh tidak melebihi 20 minit bagi setiap pelajar.

  • Setiap pelajar baru dibekalkan dengan satu (1) naskah buku panduan pelajar dan satu (1) naskah buku panduan pengajian program pada hari pendaftaran.

  • Dokumen pembayaran elaun sara hidup pelajar yang lengkap dihantar ke Bahagian Kewangan selewat-lewatnya 14 hari bekerja selepas hari pendaftaran.

  • Keputusan peperiksaan kanan boleh diakses secara atas talian satu (1) hari selepas Mesyuarat Senat Peringkat Bahagian Pendidikan Tinggi (BPT) MARA.

  • Semua bentuk tuntutan bayaran kepada staf dan pembekal akan dijelaskan dalam masa 14 hari bekerja selepas penerimaan dokumen yang lengkap.

  • Panggilan telefon dilayan dalam 3 deringan pertama.

  • Pelanggan yang berurusan di kaunter akan dilayan dalam tempoh tidak melebihi 10 minit.

  • Jadual waktu mengajar diedarkan kepada guru satu (1) minggu sebelum sesi pengajian bermula.

  • Jadual penyeliaan diedarkan kepada guru pada minggu pertama akademik setiap semester.

  • Segala maklumat yang diperlukan oleh Pemegang Taruh akan diberi maklum balas dalam masa tempoh seminggu daripada tarikh permintaan diterima.

  • Setiap aduan yang diterima akan diberi maklum balas dalam tempoh 10 hari bekerja.

Log In

Log In

Log In

Nullam quis risus eget urna mollis ornare vel eu leo. Aenean lacinia bibendum nulla sed 

Get 20% Discount

Sign up to receive updates, promotions, and sneak peaks of upcoming products. Plus 20% off your next order.

Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue