Piagam Pelanggan
- Proses pendaftaran pelajar baru disempurnakan dalam tempoh tidak melebihi 20 minit bagi setiap pelajar.
- Setiap pelajar baru dibekalkan dengan satu (1) naskah buku panduan pelajar dan satu (1) naskah buku panduan pengajian program pada hari pendaftaran.
- Dokumen pembayaran elaun sara hidup pelajar yang lengkap dihantar ke Bahagian Kewangan selewat-lewatnya 14 hari bekerja selepas hari pendaftaran.
- Keputusan peperiksaan kanan boleh diakses secara atas talian satu (1) hari selepas Mesyuarat Senat Peringkat Bahagian Pendidikan Tinggi (BPT) MARA.
- Semua bentuk tuntutan bayaran kepada staf dan pembekal akan dijelaskan dalam masa 14 hari bekerja selepas penerimaan dokumen yang lengkap.
- Panggilan telefon dilayan dalam 3 deringan pertama.
- Pelanggan yang berurusan di kaunter akan dilayan dalam tempoh tidak melebihi 10 minit.
- Jadual waktu mengajar diedarkan kepada guru satu (1) minggu sebelum sesi pengajian bermula.
- Jadual penyeliaan diedarkan kepada guru pada minggu pertama akademik setiap semester.
- Segala maklumat yang diperlukan oleh Pemegang Taruh akan diberi maklum balas dalam masa tempoh seminggu daripada tarikh permintaan diterima.
- Setiap aduan yang diterima akan diberi maklum balas dalam tempoh 10 hari bekerja.